سامانه جامع مدیریت سفارشات چاپ

مدیریت انبار

کلیه مواد خام در انبار در واحد های مختلف قابل تعریف خواهد بود که به دو دسته کلی قطعی و امانی تقسیم می گردد مالک مواد خام قطعی چاپ خانه و مالک امانی ها مشتریان خواهد بود . کلیه سفارشات مشتری در صورتیکه که بخش و یا تمام آن امانی باشد از انبار خام قسمت امانی مربوطه به مشتری  کسر و در صورتیکه قطعی باشد از مواد خام قطعی کسر خواهد شد.

 

عملیات انبار:

ثبت حواله های ورود انبار که کلیه اطلاعات فروشنده  و قیمت های خرید ثبت می گردد

ثبت حواله های خروج انبار که بصورت کلی دو دسته تقسیم می شود

  • بر اساس سفارشات ثبت شده مشتریان از انبار کسر می گردد
  • بصورت دستی از انبار کسر می گردد

 

تعرفه بندی

در این قسمت کلیه مواد خام داخل انبار براساس واحد ها و مقیاس ها مختلف تعرفه بندی می شود

 

مدیریت تخفیف

در این قسمت برای مشتریان متفاوت می تواند درصد تخفیف متفاوتی از کل مبلغ سفارش اختصاص داده می شود

 

مدیریت سفارشات و مشتریان

در این بخش کلیه اطلاعات مشتریان و نیز سفارشات آنها ثبت می گردد هر سفارشی شامل بخش های ذیل می باشد

  • اطلاعات سربرگ سفارشات که شامل تاریخ , مشتری , شماره سفارش , کدپیگیری در سامانه
  • اطلاعات مواد خام مصرفی که براساس سفارش کلیه مواد خام مورد استفاده ثبت می گردد که می تواند از مواد قطعی و یا امانی باشد در صورت عدم موجود مواد امانی توسط سیستم هشدار داده می شود.
  • اطلاعات دستگاه های مورد نیاز که توسط کاربر دستگاه های مورد نیاز انتخاب و سفارش در صف انتظار دستگاه قرار می گیرد
  • الویت سفارش , سفارشات از لحاظ نوبت دهی به سه الویت تقسیم می شود عادی , فوری , خیلی فوری که براساس الویت ها در صف نوبت دستگاه قرار می گیرد و هر دستگاهی ابتدا سفارشات خیلی فوری را جهت اقدام مشاهده سپس فوری و در نهایت موارد عادی را اقدام می کند.
  • اطلاعات پرداخت و تخفیف سفارشات ,  براساس میزان تخفیفی که برای مشتری در قسمت مدیریت تخفیف ها در نظر گرفته شده و تعرفه بندی مواد مورد استفاده در تیتراژ و تعداد های مختلف قیمت گذاری صورت میگیرد
  • ثبت اعلام خرابی , در این قسمت خرابی یک سفارش براساس نظر کارشناس فنی مقصر دستگاه و یا پرسنل  شناسایی شده و هزینه خسارت جز بدهکاری پرسنا محسوب می شود.
  • اعلام تحویل سفارش سفارشات آماده شده به مشتری تحویل داده می شود و در صورت تمایل پیامکی مبنی بر تحویل داده شده به مشتری ارسال می گردد

مدیریت قرارداد ها

در این قسمت کلیه اطلاعات قرارداد با مشتریان ثبت می گردد و مبالغ تاخیری ها و زمان تحویل ثبت می گردد که بر اساس آن کلیه گزارشات قرارداد ها بر اساس تاریخ تحویل نمایش داده می شود و مبالغ تاخیری محاسبه و به حساب بدهکاری مشتری ثبت می گردد.

هر گونه اصلاحیات قرارداد ها و تاخیر تحویل براساس حوادث غیر مترقبه  با ذکر دلیل در این قسمت ثبت می گردد

 

صندوق:

کلیه پرداختی ها و در یافتی ها و سند های خرید جهت انبار و متفرقه در این قسمت ثبت می گردد و گزارشاات کلیه اسناد براساس سفارشات و یا خرید در این قسمت محاسبه می گردد

 

مدیریت چک ها

در این قسمت کلیه چک های دریافتی و یا پرداختی در این قسمت ثبت می گردد و زمان وصول کلیه چک ها نمایش داده می شود

ایجاد سامانه ثبت سفارش آن لاین مشتری

در این قسمت کلیه مشتریان و عموم می توانند سفارش اولیه و برآورد قیمت اولیه را از سامانه دریافت کنند این قسمت شامل موارد ذیل می باشد

  • ارائه خدمات چاپ به مشتریان و ایجاد پورتال مشتریان مانند عضویت در سایت و دریافت آخرین خبرها و تحولات مجموعه .
  • معرفی انوع دستگاه های موجود در فرایند چاپ ، نوع فرایند خدمات به مشتریان .
  • امکان درج نمونه کارهای چاپ شده توسط مجموعه .
  • ایجاد رزومه کاری مجموعه چاپ جهت رفرنس به ادارات و سازمانها برای استعلامات دولتی
  • ایجاد ثبت فرم تماس مستقیم با مدیریت .
  • پیگیری سفارشات به وسیله کد رهگیری ایجاد شده در موقع ثبت سفرش که براساس آن سفارش در چه مرحله ای می باشد .
  • پرداخت آن لاین سفارشات آماده
  • واریز مبالغ بدهی مشتری به صورت آنلاین و واریز آنی به حساب شرکت .
  • ثبت سفارش اولیه مشتری به صورت آنلاین در سامانه و نمایش برآورد قیمت تمام شده از سفارش .
  • انتقادات پیشنهادات

زیر سیستم پیامک

در این قسمت پنل جهت ارسال و دریافت و پیامک های تبلیغاتی با شماره های اختصاصی (در صورت لزوم) تعبیه شده است

و برای قسمت های مختلف مانند ثبت سفارش آن لاین و تحویل و هر گونه اطلاعیه به مشتریان از طریق پیامک امکان پذیر می باشد