سامانه مدیریت فروش و توزیع نگین

این سامانه ویژه مراکز توزیع و فروش می باشد که کلیه مراکز توزیع آب معدنی و مواد غذایی از این سامانه می توانند استفاده نمایند که کلیه فرآیند ها و امور  مشتریان و بازاریابی و فروش وانبار داری و توزیع در این سامانه مدیریت می شود.

بخش های این سامانه بشرح ذیل می باشد:

  • CRM مشتریان برای هر مشتری شماره اشتراک و تعرفه ای ثبت می گردد که ثبت فروش و کلیه سوابق مشتری در این بخش تعبیه شده که در هنگام فروش سیستم بصورت خودکار هدایا و رایگان های مشتری بابت محصولات مختلف را اعلام می کند
  • توزیع : کلیه سفارشات ثبت شده طبق چیدمان مدیر توزیع که براساس مسیر های مشخص شده برای هر مشتری برای هر توزیع کننده(رانندگان) مشخص می شود که به دو شکل چاپی و کارتابل در گوشی توزیع کننده مشخص می گردد که با توزیع و تحویل هر یک به مشتری توزیع کننده در گوشی خود ثبت اعلام گزارش می نماید
  • انبار: کلیه امور ورود و خروج در انبار در این بخش می باشد که براساس آن انبار به دو قسمت سالم و محصولات خراب قابل تقسیم و گزارش گیری می باشد
  • واحد بازاریابی و فروش: بخشی جهت پیگیری و تماس با مشتریان وجود دارد که بواسطه آن تماس با مشتریان کم سفارش و بدون سفارش گرفته شده که منجر به سفارش می گردد و کلیه تماس ها و دلایل عدم سفارش مشتریان در این بخش ثبت می گردد
  • زیر سیستم مالی و حسابداری : کلیه گزارشات سفارشات و مانده حساب های مشتریان در این بخش قابل گزارش می باشد که شامل گزارشات جامع آماری و نموداری گزارش های فروش بازاریابی براساس ماه و یا محصولات و موضوعات مختلف می باشد