سامانه جامع مدیریت سفارشات چاپ

سامانه جامع سفارشات چاپ نگین بهترین راهکار برای ورود چاپخانه ها و صنعت چاپ به فضای مجازی و دسترسی به بازار بزرگ ایران و منطقه است. همچنین با سامانه سفارشات چاپ نگین همه اطلاعات در لحظه در دسترس شما می باشد و در هر زمان و مکان می توانید چاپخانه و سفارشات چاپ خود را مدیریت کنید.

سامانه سفارشات چاپ نگین با بهره گیری از تجربه فعالان و کارشناسان با سابقه حوزه تبلیغات و چاپ و همچنین بکارگیری از نیروهای متخصص و کارآزموده پس از تحلیل و آنالیز تمام مراحل دریافت سفارش ، آماده سازی سفارش و چاپ ، با در نظر گرفتن و درک حساسیت و دقت بالای این صنعت بر اساس فرآیندهای استاندارد طراحی و پیاده سازی شده است.

مشاوره با ما

شما می توانید روی خدمات مشاوره ای ما حساب کنید، ما می توانیم با توجه به بودجه و اهداف سازمان شما، نزدیک ترین مسیر را برای تجارت برخط شما تدوین نماییم.

برخی از امکانات سامانه سفارشات چاپ

کلیه مواد خام در انبار در واحد های مختلف قابل تعریف خواهد بود که به دو دسته کلی قطعی و امانی تقسیم می گردد مالک مواد خام قطعی چاپ خانه و مالک امانی ها مشتریان خواهد بود . کلیه سفارشات مشتری در صورتیکه که بخش و یا تمام آن امانی باشد از انبار خام قسمت امانی مربوطه به مشتری  کسر و در صورتیکه قطعی باشد از مواد خام قطعی کسر خواهد شد.

ثبت حواله های ورود انبار که کلیه اطلاعات فروشنده  و قیمت های خرید ثبت می گردد

ثبت حواله های خروج انبار که بصورت کلی دو دسته تقسیم می شود

  • بر اساس سفارشات ثبت شده مشتریان از انبار کسر می گردد
  • بصورت دستی از انبار کسر می گردد

در این قسمت کلیه مواد خام داخل انبار براساس واحد ها و مقیاس ها مختلف تعرفه بندی می شود

در این قسمت برای مشتریان متفاوت می تواند درصد تخفیف متفاوتی از کل مبلغ سفارش اختصاص داده می شود

در این بخش کلیه اطلاعات مشتریان و نیز سفارشات آنها ثبت می گردد هر سفارشی شامل بخش های ذیل می باشد

  • اطلاعات سربرگ سفارشات که شامل تاریخ , مشتری , شماره سفارش , کدپیگیری در سامانه
  • اطلاعات مواد خام مصرفی که براساس سفارش کلیه مواد خام مورد استفاده ثبت می گردد که می تواند از مواد قطعی و یا امانی باشد در صورت عدم موجود مواد امانی توسط سیستم هشدار داده می شود.
  • اطلاعات دستگاه های مورد نیاز که توسط کاربر دستگاه های مورد نیاز انتخاب و سفارش در صف انتظار دستگاه قرار می گیرد
  • الویت سفارش , سفارشات از لحاظ نوبت دهی به سه الویت تقسیم می شود عادی , فوری , خیلی فوری که براساس الویت ها در صف نوبت دستگاه قرار می گیرد و هر دستگاهی ابتدا سفارشات خیلی فوری را جهت اقدام مشاهده سپس فوری و در نهایت موارد عادی را اقدام می کند.
  • اطلاعات پرداخت و تخفیف سفارشات ,  براساس میزان تخفیفی که برای مشتری در قسمت مدیریت تخفیف ها در نظر گرفته شده و تعرفه بندی مواد مورد استفاده در تیتراژ و تعداد های مختلف قیمت گذاری صورت میگیرد
  • ثبت اعلام خرابی , در این قسمت خرابی یک سفارش براساس نظر کارشناس فنی مقصر دستگاه و یا پرسنل  شناسایی شده و هزینه خسارت جز بدهکاری پرسنا محسوب می شود.
  • اعلام تحویل سفارش سفارشات آماده شده به مشتری تحویل داده می شود و در صورت تمایل پیامکی مبنی بر تحویل داده شده به مشتری ارسال می گردد

در این قسمت کلیه اطلاعات قرارداد با مشتریان ثبت می گردد و مبالغ تاخیری ها و زمان تحویل ثبت می گردد که بر اساس آن کلیه گزارشات قرارداد ها بر اساس تاریخ تحویل نمایش داده می شود و مبالغ تاخیری محاسبه و به حساب بدهکاری مشتری ثبت می گردد.

هر گونه اصلاحیات قرارداد ها و تاخیر تحویل براساس حوادث غیر مترقبه  با ذکر دلیل در این قسمت ثبت می گردد

کلیه پرداختی ها و در یافتی ها و سند های خرید جهت انبار و متفرقه در این قسمت ثبت می گردد و گزارشاات کلیه اسناد براساس سفارشات و یا خرید در این قسمت محاسبه می گردد

در این قسمت کلیه چک های دریافتی و یا پرداختی در این قسمت ثبت می گردد و زمان وصول کلیه چک ها نمایش داده می شود

ایجاد سامانه ثبت سفارش آن لاین مشتری

در این قسمت کلیه مشتریان و عموم می توانند سفارش اولیه و برآورد قیمت اولیه را از سامانه دریافت کنند این قسمت شامل موارد ذیل می باشد

  • ارائه خدمات چاپ به مشتریان و ایجاد پورتال مشتریان مانند عضویت در سایت و دریافت آخرین خبرها و تحولات مجموعه .
  • معرفی انوع دستگاه های موجود در فرایند چاپ ، نوع فرایند خدمات به مشتریان .
  • امکان درج نمونه کارهای چاپ شده توسط مجموعه .
  • ایجاد رزومه کاری مجموعه چاپ جهت رفرنس به ادارات و سازمانها برای استعلامات دولتی
  • ایجاد ثبت فرم تماس مستقیم با مدیریت .
  • پیگیری سفارشات به وسیله کد رهگیری ایجاد شده در موقع ثبت سفرش که براساس آن سفارش در چه مرحله ای می باشد .
  • پرداخت آن لاین سفارشات آماده
  • واریز مبالغ بدهی مشتری به صورت آنلاین و واریز آنی به حساب شرکت .
  • ثبت سفارش اولیه مشتری به صورت آنلاین در سامانه و نمایش برآورد قیمت تمام شده از سفارش .
  • انتقادات پیشنهادات

در این قسمت پنل جهت ارسال و دریافت و پیامک های تبلیغاتی با شماره های اختصاصی (در صورت لزوم) تعبیه شده است

و برای قسمت های مختلف مانند ثبت سفارش آن لاین و تحویل و هر گونه اطلاعیه به مشتریان از طریق پیامک امکان پذیر می باشد