سامانه جامع مدیریت پایانه های فروش

این سامانه جهت کلیه نمایندگان تجارت الکترونیک PSP های مختلف با قابلیت پویا اجرایی در کلیه دفاتر و نمایندگان تجارت الکترونیک می باشد که شامل مدیریت کلیه فرآیند های ذیل می باشد

  • مدیریت نیروی انسانی و حقوق و دستمزد
  • کلیه امور PM یا پشتیبانی دوره ای و گزارشات هوشمند میزان پیشرفت در طول دوره
  • کلیه امور EM یا پشتیبانی اضطراری . گزارشات تاخیر و اقدامات
  • کلیه امورو فرآیند های واحد پذیرندگان نصب و فسخ و تعمیر و انبار و کلیه گزارشات انبار
  • گزارشات تراز بندی و سطوح بندی پذیرندگان بر اساس تعداد و مبالغ تراکنش و استخراج هوشمندانه پذیرندگان کم کار جهت راهکارهای تولید تراکنش
  • اتوماسیون اداری و ثبت امور نامه نگاری و دبیر خانه
  • واحد پیگیری جهت ثبت تماس های پیگیری به پذیرندگان و گزارشات نتایج تماس ها با قابلیت یادآوری هوشمند جهت تماس با پذیرندگان در تاریخ های خاص
  • واحد دارندگان جهت مدیریت امور کارت
  • آرشیو اسناد پذیرندگان از کلیه اطلاعات و مشخصات و فرم های پذیرندگان به تفکیک هر سند
  • سامانه ارسال پیامک هوشمند جهت ارسال پیامک بصورت خودکار به پشتیبان (جهت مواردEM) و پذیرندگان
  • نرم افزار اندروید جهت پشتیبان های PM و EM جهت ثبت گزارشات و اصلاحیات اطلاعات پذیرندگان بصورت آن لاین و ردیابی پشتیبان ها بر روی نقشه برای مدیران
  • ثبت موقعیت های پذیرندگان توسط پشتیبان و گزارشات جامع براساس موضوعات گوناگون بر روی نقشه
  • گزارشات جامع آماری و نموداری از کلیه بخش ها و واحد های مختلف