سامانه جامع مدیریت پایانه های فروش
این سامانه جهت کلیه نمایندگان تجارت الکترونیک PSP های مختلف با قابلیت پویا اجرایی در کلیه دفاتر و نمایندگان تجارت الکترونیک می باشد که شامل مدیریت کلیه فرآیند های ذیل می باشد
بخش های این سامانه بشرح ذیل می باشد:
- مدیریت نیروی انسانی و حقوق و دستمزد
- کلیه امور PM یا پشتیبانی دوره ای و گزارشات هوشمند میزان پیشرفت در طول دوره
- کلیه امور EM یا پشتیبانی اضطراری . گزارشات تاخیر و اقدامات
- کلیه امورو فرآیند های واحد پذیرندگان نصب و فسخ و تعمیر و انبار و کلیه گزارشات انبار
- گزارشات تراز بندی و سطوح بندی پذیرندگان بر اساس تعداد و مبالغ تراکنش و استخراج هوشمندانه پذیرندگان کم کار جهت راهکارهای تولید تراکنش
- اتوماسیون اداری و ثبت امور نامه نگاری و دبیر خانه
- واحد پیگیری جهت ثبت تماس های پیگیری به پذیرندگان و گزارشات نتایج تماس ها با قابلیت یادآوری هوشمند جهت تماس با پذیرندگان در تاریخ های خاص
- واحد دارندگان جهت مدیریت امور کارت
- آرشیو اسناد پذیرندگان از کلیه اطلاعات و مشخصات و فرم های پذیرندگان به تفکیک هر سند
- سامانه ارسال پیامک هوشمند جهت ارسال پیامک بصورت خودکار به پشتیبان (جهت مواردEM) و پذیرندگان
- نرم افزار اندروید جهت پشتیبان های PM و EM جهت ثبت گزارشات و اصلاحیات اطلاعات پذیرندگان بصورت آن لاین و ردیابی پشتیبان ها بر روی نقشه برای مدیران
- ثبت موقعیت های پذیرندگان توسط پشتیبان و گزارشات جامع براساس موضوعات گوناگون بر روی نقشه
- گزارشات جامع آماری و نموداری از کلیه بخش ها و واحد های مختلف
تصاویر سامانه